cara terbaik untuk tahu tahap cinta si dia kepada kita.

Lama jugak aku tak update. busy memanjang.
tambah2 takda mood langsong nak update. tak tau kenapa.
mungkin jeles tengok orang lain dah ada awek?
ah! peduli apa aku semua tu!

************************************

Ok. hari ni aku nak bawak korang ke alam percintaan. pegh. macam gempak aku ni.
korang mesti ada pasangan korang kan?
korang tau ke yang si dia tu sayang kat korang ke tak?


tengok status aku kat atas.
tu status buang masa dan bosan je tu. takda benda. hehe

tapi memang betul. aku tengok member2 aku pon macamtu. suka kat someone tapi taknak luahkan.
sebab macam konfem dia takkan suka kita. kang kena reject depan2 malu.
pastu dia diragut orang lain, meleleh hingus.
cet. padan muka koma.

so, hari ni aku sebagai dr cinta akan menyelesaikan masalah tersebut.
korang takyah bazir duit jumpa pakar cinta ke, pakar rumah tangga ke.
ni hah, khairul anuar azman, berumur 20 tahun akan membantu korang dalam menyelesaikan masalah cinta.
dengan cara yang bakal aku ajar ni, korang akan mengetahui samada si dia menyintai korang atau tidak.
or mungkin anda bertepuk sebelah tangan.
jom kita start. pet.

****************************************

pertama sekali, korang hanya perlu sediakan kertas dan pen.
kalkulator juga mungkin perlu, jika korang memang tak pandai ilmu menghisap.
oh, salah. ilmu hisab.

then korang tulis nama si dia dan juga nama korang seperti dibawah ini.

nampak?


kemudian, korang kira satu per satu huruf. contohnya macam aku kat atas, kira berapa huruf "H" dulu. ada 2 kan?
so tulis "2" kat bawah tu.

begitu jugak seterusnya, kira huruf "A" pulak.


begitu jugak sampai abis korang kira bilangan huruf tu.


ok, next step korang pandai2 la kita. korang tambahkan yang nilai depan dan nilai belakang sekali. contohnya, 2+1=3.


begitu jugak lepas tu. korang keje nye menambah jela sampai abis.


follow step seterusnya hingga tinggal 2 nombor last sekali. macam aku punya ni.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Damn! fail.


p/s : takpe. sebab fail, aku assume benda ni semua karut. sekian.




Sila Mengomen.