lucah jugak cikgu aku ni. siri 2

Pergi ke kedai bersama Borhan,
membawa bakul berisi ikan,
ohh, aku tersangat lah bosan,
kan kan kan?


ok, amacam pantun guwa? boleh masuk competition pantun semalaysia tak?


************************************


cukuplah merepek sampai disitu. aku pon dah tak larat dah.
ni pon melarat kan diri duk update blog. tu pon awek aku (han ye seul) sebok suruh aku update blog.
rindu katanya kat aku, maklumla korea tu bukan ada apa pon. setakat tengok muka mamat mamat super junior tu dah bosan katanya.


ok, aku merepek lagi.


ehh, sebelum tu aku nak wish birthday la kat beberapa kawan aku. even dah belated dah pon kata omputeh.
to afifie chan (my new rumate), epy birhtday la yer. aku harap kau tak lupa birthday aku. nak kena sekeh kau try la lupa.


dan juga tuk wanita benama ros ohh ros ikut nama facebook. selamat hari jadi la yer. ros ni dia cacat otak, tapi aku still anggap dia kawan aku. baik kan aku?


ros, kau bersabar la dengan apa yang berlaku. aku sentiasa doakan otak kau cepat pulih. ;p


****************************


kembali ke topik asal, hari ni aku nak sambong cerita yang mungkin boleh dianggap tergantung oleh sesetengah pihak.
pasal cerita cikgu aku dan cerita lucahnya.
sapa2 yang tak follow cerita siri satu, rajin rajin la baca dulu yang ini. sini


back to story.




semua budak budak dah syok je gelak lepas tau pasal jawapan telur tu.
termasuk aku. dah bantai gelak macam orang gila.


"haha suka korang yer kalau pasal benda benda ni. cepat je tangkap. time cikgu mengajar, lampi je semua. hah, lagi satu. nak dengar cerita tak? tapi ini bukan teka teki tau. cerita je."


semua senyap sekejap. blurr. melihat muka cikgu yang mengharapkan respon baikk punya dari pelajarnya, berpeluh menunggu.


akhirnya,


"kami ok je cikgu".


"hah, baguslah. korang semua sportingkan. cerita dia macamni. cerita ni berlaku pada musim mengawan penyu. tau tak mengawan tu apa?"


"tau cikgu". serius menjawab, sambil buat gaya gitu gitu yang selalu apek senario buat tu.


"bagus. senang kerja cikgu. jadi, masa musim mengawan ni, terdapat 2 ekor penyu berwarna hijau, tinggal di terengganu. mereka hidup bahagia dan merancang untuk honeymoon ke luar negara."


lantas cikgu aku membuka pensel case dia, mengambil satu marker pen, dan melukis sesuatu di papan puteh.




"hah, kat sini la penyu tu tinggal. dia plan nak honeymoon kat melaka. so, mereka pon berenang, berenang dan berenang menuju ke melaka. tiba tiba, malang tak berbau, angin kencang dan ribut taupan berlaku. mereka terpisah. si isteri ke tempat lain, si suami ke tempat lain"


"si isteri tercampak di suatu tempat dipanggil thailand. dalam keadaan yang membingungkan, dia terjumpa seekor penyu jantan berwarna hitam. dia bertanya kepada penyu hitam"


dialog penyu: 


"encik penyu hitam, nampak tak suami saya, si penyu hijau? saya tersesat ni"


lalu penyu hitam menjawab.


"nampak, saya boleh bagitau cik adik dimana penyu hijau, tapi ada satu syarat. tapi cik adik serius nak tau ni? serius nak tau?"


"mestila nak tau"


"betul betul nak tau?"


"yelaaaa"


"kalau nak tau, satu round dengan saya". kata si penyu hitam.






p/s : dah, aku penat, sambong siri 3.

Sila Mengomen.