Akulah GI joe:)


Penat+letih+ngntok,


Ape2pon kesemuanya berbaloi! ahakz
pagi g kls c++, klas 2jam, 15min blaja, yg len men game.. bes ke xbes gtu?

Blik dr klas, msok bilik jap, berfacebook n berym, g semayang jumaat,
tdo lam masjid, bgun2 da strt semayang.. bersemayang lah aku disitu..
then bermula la advnture ku ke lawyat n timesquare..

Aku xtau npe aku bertuah ari nie.. tggu bas xsmpai seminit da smpai, smpai2 ktm da ade, mmg bes la, xdelay:)
then g beli kat touch n go kat kL sntral, coz member ade, aku pon nk jgk.. ^^
rm25 terbang kat stu..
tup3, ternmpak byg2 besar didpn mateku,
eh, kak ina.. ahakz meh k.ina teman sy g lwyat:)

Misi mula2 nk repair, upgrde ram komputer jenama acer aku nie smpai 2gig jer..
dr mne ntah dtg idea tu nk tgk wyg, xtau nk tgk cter ape..
GI joe..? aah, aku luper GI joe da kuar..
tbe2 trgat kat si sabri yg sbok ajk aku tgk Gi joe sesame, huhu
maafkan aku sab, aku da tgk tanpe ko:)

Cter tu mmg sgt bes, kirenyer xbzir la rm11 aku terbang kat stu.. aku lah GI joe..:)

K.ina2, k.ina nie mmg bes la, thx la coz tman sy g tgk meronggeng ari nie.. tanpa k.ina keseorgn la sy ari nie.. caya lah!
syg sama kamu..^_^

sempat berposing kak ina nie:)

thx kak ina.. len kali kuar lg eh:)
jgn luper bwk kamera len kali...
kah3.. =='

hentikan !

-----------------------------------------------------------------------------
p/s : adakah aku kene penalty rm10 td?

Sila Mengomen.