Keazaman yg kental :)

Bila kita berkata ttg azam, ape itu azam?
nme org kah? binatang kah? ade ke azam tu ruper2 mcm lembu?

Ternyata slah,
azam tu ape yg kita nk lakukan, dengan bersungguh2..
xkira la ape yg je halangan, kene lnggar lembu ker, xdpt ikot g nsyid ker, kene mara ngn pakcik gler mne ke..
nak cpai gak bende tu..

Azam aku nk dpt 4flat..
wah,bkn men lagi aku merapu,
tidak3, ini bukan 1perapuan, ini kenyataan..
kene blaja sungguh2, wlaupon asas ekonomi aku xfhm sepatah haram pon..
wlaupon, bi aku xbce lg penguin reader,
wlaupon tutor kalkulus aku xwat lansong,
tp hidup aku akan aku troskan.. lol ^_^

stdy3 !!


Disini jgk aku nk cter kan keazaman kak angkat kesayangn aku nie..
nk tau azam dier ape?

kurus?

Apela kak ina, kak ina kurus nnti da xcomel la...
cenggini da comel nk kurus2 lgi...
ceh... annisa pon sme, klu din syg ko, din akan trima ko seadanya ko..
dont wory lah:)

So, hopela azam2 yg aku hjatkan, tercapai..
dan juga kamu2 yg berazam..

full stop.

---------------------------------------------------------------------------

p/s:Azam itu bukan Azman.. Azman bapak aku la sengal !!

Sila Mengomen.