kami suda tengok Tooth fairy. Anda?

Alkisah, pada hari yang kita panggil cik sabtu, aku rse mcm ade sumthing je kat otak aku nie..
mcm ade yg missing.. apekah? bagaimanakah?
tup3, terlintas plak dikepala aku nih nk g tengok wyg.
aduyai, da la aku bru blik umah time tu.. sedap gak tdo.. nak rehat2 kan kepala otak aku yang agak serabut, serabut dan serabut..
xpela, da janji ngn cik anisa nk g tengok wyg.. so, nk xnak aku gi jela.. so, aku ajak la adik aku ikut..
mne xnye.. kang aku g ber2 ngn dye je org igt dye awek aku plak..
marah pn han ye seul kat aku.. tdo luar plak mlm kang.. (:
Bertolak kol11.30 dari rumah, naik bas smbil usha awek sebelah yg macam cun..
dan smpai kol 1 kat timesquare..
mcm bese la, anisa beli tiket, aku lari g tempat lain.. haha
nak xnak tiket cter "tooth fairy" ade kol 7.30 mlm jer.. tgk je la.. mgrib pon layan jer..
cik anisa da kempunan nak tgk cter tu, so ikot jela.. ahak (padahal aku yg nk sgt tengok.. heheh)

So, best ke cter yg aku tengok nie..
"SGT BEST OKE!"

So, cter ini mengisahkan sorang pemain hoki ais, en derek yg juga dipanggil tooth fairy krn suka merempuh pemain lain smpai gigi dyeorg patah.. dye nie agak agresif, ske bertrus terang dan menjatuhkan semangat org.. 
dye juga sgt tidak percaya kan dunia pari2, oleh sbb tu.. dye telah didenda oleh tooth fairy community, apakah hukumannya? jeng2..
beliau kene jadi tooth fairy selama 2 minggu.. bermula la perjalanan hidup beliau yang kelakar disitu..
nak tahu lebih, korang tengok la sendiri yer..

Actually lepas tengok cter nie bru aku tau, pasal crita dongeng gigi nie..
"klu gigi patah, letak gigi tu bawah bantal time tdo, nnti tooth fairy datang bagi duit.."
tu budak2 la..
klu org tua patang gigi, nmpaknyer rongak la kau smpai mati..
xpon beli gigi palsu.. ahakz
Inilah cik anisa. ataupon aku panggil cik chumel.. chumal kan(:

Ok, tu je aku nak share ari nie..
nak ulang tajuk diatas tu..
KAMI SUDAH TENGOK TOOTH FAIRY.. ANDA?

Sudah!

-----------------------------------------------------------------------------
P/S: Penat2 pon berbaloi gak.. klu lepas nie kuar, anisa belanje lg best (:
-----------------------------------------------------------------------------


Sila Mengomen.