Aku dah agak takde nya 1st love aku macamtu. yehaa!

Hah, dah selalu aku dengar.

"Dunia ni kecik je khai"

Tapi macam tak pernah je aku rasa, maklumla, dari UKM ni nak balik ke rumah pon ambik masa 1 jam.
tak ke besau dunia ni?

Anyway, hari ni aku agak hepy meppy. sebab aku dapat tahu satu benda.
yang 1st love tu takde la macamtu.
kalau korang baca post aku sebelum ni kan, pasal 1st love aku, yang dikatakan hamil tu.

*****************************************************

Dia tak hamil ye. kakak kandung dia sendiri habaq kat aku.
cuma dia ada masalah je, dan orang lain ingat dia macamtu.

Hah, sekarang baru aku tau dunia ni kecik. tak gitu?
Tak sia2 la aku duk depan blog selama setengah jam. post pasal 1st love aku.
at least aku tau yang 1st love aku sehat2 kan =.=
 
Thank to kak kepada rasyiqah.
kerana tampil beri keterangan. kalau kamu tak cakap, kita tak tau kan.
pasal yang kawan baik dia tu, biasa la, bila kita dengar dari mulut orang lain, kita iyakan je.

"kalau takde angin, takkan pokok bergoyang"
tapi susah gak kalau takde angin, tapi ada yang goyang2kan pokok tu.

Jadi, lu pikir la sendiri. =.='
fullstop.

p/s: kak, nak jadikan saya adik ipar tak? apa2pon tak tengok muka dia selama 8tahun, jadi terkedu pulak duduk depan laptop lepas add facebook dia. -.-

Sila Mengomen.