aku dapat anugerah cemerlang.


Beautiful kah aku? seumur hidup aku tak penah makhluk allah panggil aku beautiful.
jambu or muka pompuan selalu.

******************************************

Ala, korang tengok gambar kat atas korang mesti da tau aku nak merepek pasal apa.
pasal beautiful award la. kalau pegi kat blog mana2 mesti ada benda ni.
sapa creator dia ek? caya lah, nampak nye award kamu ada kat mana2.
=.='

Anyway, mesti ramai kata aku sombong sebab tak ckp terima kasih pon dah dapat award ni.
aku sebenarnya saje je. bukan tak berterima kasih or tak bersyukur.
aku sebenarnye mengumpul, berapa orang la nak bagi aku benda ni.
ramai ke yang minat blog aku ni?


Sengal je aku kan? kalau korang tengok kat atas tu, ada 7 orang yang agi aku award. ok la tu kan.
so aku nak wat ribiu boleh?

Kita buat ikut turutan ye murid2.

*
*
*
*
*
*
*

Beliau bukan otak biru ye, cuma suka biru. impian nya menjadi nelayan kapal yang berjaya.
*itu rekaan*


Cik ika ni antara yang tak pernah miss komen entry aku.
bagus dia ni. dia kata nak jadikan aku adik angkat. pikir. pikir. kang terangkat aku tak tau ika.
=.='

Blog MIERA

Walaupon setiap kali aku pergi cafe jumpa beliau dan rakan2 beliau, siap senyum2 dan angkat tangan lagi.
aku sebenarnya tak pernah miss nak pegi blog dia hari2. walaupon kadang2 aku sakit mata tengok blog dia. tulisan kejap kecik kejap besau. kejap merah kejap itam.
*jangan smackdown aku mira, aku komen je (:


Blog ZAIRIE

Walaupon dia lelaki, dia pon antara top commenter blog aku.
dia kata impian dia nak ngorat cikepal, kau nak tips2 dari aku tak zairie?
tapi aku rasa agak mustahil kau nak ngorat dia, tapi aku sentiasa sokong kau. =.='

Blog DIEA

Bezbuddy. memang best pon buddy beliau. antara komentator aku jugak.
thanks weh sebab pomot UKM blogger. aku rasa kau lah paling banyak menyumbang trafik tuk UKM blogger.
yuhuuu..


Actually aku rasa dia follower baru aku kot. sebelum ni macam tak penah je pergi blog cik dayang ni.
agak terkejut jugak la tiba2 dapat award dari dia.
rasa nye comey dan cute je orang je.ada can tak kalau nak ngorat dia?~ haha

Blog EMORA

Konflik emora. aku suka headline dia. macam blog dia penuh dengan konflik.
nak tau konflik ape? pergila melawat blog beliau ye.

*************************************************************

So, ini award khas dari aku tuk korang.
ambik dan buat la harta sendiri. 


award ni jugak aku bagi kat semua follower aku. amik jangan tak amik.
aku nak listkan semua follower aku, tapi macam tak larat je. 
so aku listkan yang vip jela eh.


so ambik jela ye follower2 ku.
dan jangan passing award ni yer. aku buat memang khas tuk korang.
peace no war (:



p/s :  Thanks kepada semua. terasa disayangi pulak. gedik je ayat.


Sila Mengomen.