bila guwa bercouple.

lately aku rasa fed up dengan nuffnang. fed up dengan adverlets.
duit dalam tu dok gitu je. tak naik, tak turun.
aku pelik macamana la orang orang lain boleh sampai riban riban duit dia dapat?
yang aku punya nak naik satu sen pon makan masa seminggu dua. tu ok lagi kalau naik.
ada masa tak naik naik. nak beli eskem malaysia yang seposen satu tu pon tak lepas.

"diaorang punya blog femes khai, ramai baca blog dia hari hari. kau punya tak."

ok fine.

******************************

tolak tepi hal tu, dok pikiaq hal tu sampai mampuih pon tak abih.
yang guwa nak cakap cuma guwa dah tuka template. amacam? menawan?
guwa bosan dengan template lama.
bukan setakat bosan, guwa pon dah letih terima aduan dari rakyat rakyat malaysia yang baca blog guwa.
dok yang mengata blog guwa lambat loading.
dok mengata blog guwa serabut.
dok mengata blog guwa kadang kadang tak dapat bukak.
dok mengata guwa dok perasan han se yeul awek guwa.

ok, itu betul. guwa memang suka han ye seul.


sebut pasal han ye seul, aku nak bagitau sikit la, yang aku dah BERPUNYA.
nak senang cerita tuk budak budak remaja faham aku dah bercouple. atau dah mempunyai awek. atau dah mempunyai kekasih. dan etc etc.


guwa tak kesah kalau korang semua taknak baca, guwa redha. sebab yang guwa nak cerita lepas ni semua pasal awek kesayangan guwa tu.
sebab korang akan rasa geli geleman plus menggigil kalau korang teruskan baca.












eh? perlu ke aku cerita?






p/s : ramai cakap aku psyco. mana taknya duk bercouple dengan laptop. ACER.


Sila Mengomen.