7sept09 ; penat ! berbaloi:)




A
ku penat, aku penat, aku penat..
hari nie adalah hari yg penat..

Semalam tdo lmbat, tgk cter lksamana do re mi, wlaupon xbes, aku glak2 gak tgk..
tup2, kol4 pg mak aku da kjut, shur kat kdai mkn..
da lari plan mase aku, aku bajet tdo smpai kol5, mkn ala kadar, tdo blik..
cis, rosak program, nk xnk ikot je la kuar mkn kat kdi mamak tu..
aku bkn ape, aku kene bgun awl sbb anisa da ajk jmpe kjp; nk bg adiah katenye..
aku nie mmg pantang sket dgr ade yg nk bg adiah.. hehe






Pgi2 aku kuar, kol8 kot.. nk adiah punye pasal, jumpe anisa kat warta; dye bwk la kotak yg agk besar, berisi cupcakes didalamnye; (member aku ckp sdap, aku xcbe lg...huhu)


inilah cupcakes beliau, nmpak sdpkan..

Then aku meneruskan perjalanan berjumpa tuan syarifah nurul hanani, tok mengutip adiah strusnya..haha
jln ngn dye bes, sempat aku tgk wyg, 2cter lak tuh.. cter orphan ngn final destination 4.. aku xtau npe ari nie dok tgk cter seram, aku mmg xmnat.. lalala~~


ini plak adiah dari cik nani, lukisan, sapu tgn, ngn perfume.. thx cik nani:)

Pastu blik.. bab blik yg tersekse, kene bwk kotak kek yg besar, kfc yg berat tok aku bkk pose, adiah cik nani.. ditambah ngn abg2 upm yg memekak ngorak bdk2 pompuan ukm..
hai, apela nk jd ngn dyeorg.. cian.. haha

Sesampai je ukm, azan... then berbuka puasa la aku di bilik muis (sbb aku lupe bwk kunci blik),
anyway, terima kasih la atas adiah2 yg diberi..
aku syg korang sgt2 lah...





sudah !

-------------------------------------------------------------------------------------
p/s : sok exam wey, mne cter stdy nyer?




Sila Mengomen.