Please be "My girl"..




M
ungkin bunyi nye sedikit gler...
aku da jatuh cinta !

Aku sentiasa bertnye kat diriku,
ini realiti atau fantasi??
semestinya hanya fantasi semata2..
ade ke patot aku jatuh cinta ngan lee da hae?
hahaha

MY GIRL

3hari lpas, aku memulakan misi tgk cter "My girl"; 1cter korea...
org kate bes, so aku tgk la...
amek ko! addicted.. setiap mase aku nk tgk, selagi xabis cter tu, ati aku xtng..
aku nak tau gak ape kesudahan cter tu..
huhu tp akhirnya aku berjaya menghabiskan cter tu..
tp knp aku sdih?? aku rse 1kehilangan.. aku rase cter tu pendek.. kpd director "My girl", knpe wat pendek2?
aku xpuas melihat gadis idaman aku tu.. LEE DA HAE !!

Inilah wanita idaman ku; LEE DA HAE..

A
ku sampai termmpi2 dye ni..
tp knp dalam mmpi aku, dye still plih Gong chan..??
ini mimpi aku, ptotnye dye plih la aku.. ^.^'





Ape2pon aku nk sgt bersma ngn org mcm dye..
hope 1hari nnti wujud org mcmni ek.. espclly tok aku..
ahakz..

hentikan !

-----------------------------------------------------------------------
p/s : inilah akibat fanatik heroin korea.. walaupon dye xkan knl aku, aku da wat wallpaper pic dye, fon aku pon wallpaper gmbar dye.. wallet aku pon ade gmbar dye.. haih !
------------------------------------------------------------------------




Sila Mengomen.