Lagu pilihan.


Pada suatu petang yg hening, berlaku perbualan saya dan rakan yg hanye diklasifikasi mrA.


  • khai : oetoriya oetoriya ddaribiriddaradu~ oetoriya oetoriya ddaribiriddaradu~
  • mrA : Ko nie asyik2 dengar lagu korea je. Cube la ko dengar lagu melayu lak. Bukan nyer ko fhm pon dengar lagu2 mcm nie.
  • khai : Xpela, aku da suke, npe? ko xske ke aku suke?
  • mrA : Bkn ape la, aku pelik, npe la ko ske lagu korea. bukan nye ko fhm pon.
  • khai : Npe klu xfhm?
  • mrA : Yela, da ko nynyi tu, ko tau ke mknenye? kita nie, dgr lagu, sbb lirik dye.. bru feel.. baru layan.. klu kita fhm dan hayati, bru lagu nmenye..
  • khai : Oh mcmtu ea.. klu camtu bek ko dgr gurindam ke, syair ke, sajak ke.. dari ko dgr lagu aku skandal.. lirik dan mksud dye lagi mendalam dari lagu fav ko tu. aku dgr lagu korea sbb muzik dye, rentak dye.. ko pon tau aku suke tgk cter korea kan, so lagu2 kat dlm cter tu da lekat da kat otak aku.. sbb tu aku hari2 dgr lagu korea.. lgpon aku xsshkan ko kan.
  • mrA : Yelaaaaa khai. 






saya khai.
saya suka makan.
saya suka tido.
saya suka main.
saya suka lagu korea.

----------------------------------------------------------------------
P/S: ahh, xfhm pon aku nak ske gak.
----------------------------------------------------------------------





Sila Mengomen.