Cara membuang tanda pyzam.com.

Kepada anda yang bernama blogger, adakah anda menggunakan template pyzam.com?
kita memang akui, template2 tuk blog kat pyzam.com nie memang cantik2 dan banyak.
aku pon dulu amik template kat sini.
tapi macam ada masalah je bila aku pakai template pyzam nie.
iaitu marking yang ada kat atas blog tu. watkan blog aku kadang2 jadi tak lawa pulak.

buang tanda pyzam.com delete
*klik tuk lihat dengan jelas
contoh marking pyzam.com, anda rasa semak tak?
Jadi, ari ni aku nak bagitahu macamana nak buang tanda2 keramat pyzam nie.
tapi bagi anda yang suka akan tanda tu, jangan la buang ye (:

Pertama
- Anda pergi kat dashboard > layout > edit template

buang tanda pyzam.com delete 
 *klik tuk lihat dengan jelas
anda perlu:
1- download template yang sedia ada dulu, mana la tau ada problem, jadi ada backup.
2- pastikan anda meng"expand"kan widget template anda.

Kedua
- Cari perkataan ni dulu. kalau susah nak cari, tekan ctrl+F, then cari la. selalunya code ni selepas "body"
- pastu delete dan save.

buang tanda pyzam.com delete mark
*klik tuk lihat dengan jelas
Ketiga
- Anda tengok la blog anda tu, ada perubahan tak. senang kan?

buang tanda pyzam.com delete mark
*klik tuk lihat dengan jelas
aku buat, tengok hasilnya?
Aku da try, dan jadi.
cuba korang2 try pulak. kalau tak jadi, korang upload balik template yang korang download mula2 tadi.
xpon bagi contact, dan bagi tahu aku masalah yang korang hadapi.
semoga berjaya.

sudah!




----------------------------------------------------------
sory cik pyzam, saya rasa saya tak suka la tanda tu, jadi saya buang
---------------------------------------------------------




Sila Mengomen.