Penutupan SUKEM - baik punya kawat.

Alkisah aku pada malam semalam (isnin) aku telah membuang beberapa masa emas aku kat tengah padang.
"semua pelajar tahun 1 wajib turun kawat, kalau tak markah merit akan ditolak"
haish, rimas, bosan, fed up aku dengar ayat tu.
mengapa perlu kawat plak ni, aku dulu time muda2 dulu join pengakap pon xpegi kawat, lagi la ni.
xpela, teringat kata2 cik atul, "tak gi latihan, datang masa malam penutupan tu pon takpe la, jangan malas2."

Nak taknak aku turun la, meramaikan lagi orang2 yang berkawat. Jalan gi stadium dah la jauh.
sesampai di stadium, tengok kolej lain semangat gila, dengan baju dia, dengan cara berkawat dia.
on time aku rase malu duk dato' onn. masa tu jela, apa2 pon aku sayang kat kolej ni. kalau tak, xda la aku turun.

keputusan sukem 2010
Barisan peng"kawat" KDO

keputusan sukem 2010
usrah2.tak kira dimana anda berada.

Hampir setengah jam menjalankan usrah di court, baru la sampai masanya nak kena kawat betul.
jangan la tanya macamana kolej aku punya kawat. memang mengikut slogan dato' onn.. no satu dalam semua. cuma kali ni kita kira dari belakang aja.

so tak ada apa yang menarik, dah kata kawat, aku memang tak suka. haha.
sampai la berdiri kat tengah padang tu, sambil tengok persembahan2 yang ada.
opst, aku lupa aku tak diri, aku duduk. pastu semua join aku duduk. tahniah.

keputusan sukem 2010
no komen lah. kalau orang tak suka dikomen kita jangan komen.
Tapi ada jugak yang sedap mata aku tengok, macam persembahan silat, dan tengok india2 lawan2 tu.
agak teruja juga, sambil mempoyokan diri cakap "aku pon boleh buat camtu" walaupon hakikatnya harammmm.
sehabis tu, (maksud aku lepas ucapan2 dari yang kena bagi ucapan) barula sampai masa penyampaiaan hadiah.
nie la keputusan yang aku sempat taip kat handfon aku, dan orang sebelah ingat aku dok mesej awek je.

Bola tampar (lelaki)
Pertama -KTHO
Kedua - KRK
Ketiga - KKM, KTSN

Bola tampar (wanita)
Pertama - KTSN
Kedua - KKM
Ketiga - KAB, KRK

Bola sepak
Pertama -KRK
Kedua - KAB
Ketiga - KBH, KIY

Bola jaring
Pertama -KKM
Kedua - KTSN
Ketiga - KAB, KIY

Sepak takraw
Pertama -KBH
Kedua - KPZ
Ketiga - KIZ, KAB

Pingpong
Pertama -KTSN
Kedua - KPZ
Ketiga - KTSN, KAB

Catur
Pertama -KDO
Kedua - KPZ
Ketiga - KAB

Tenis
Pertama -KTHO
Kedua - KDO
Ketiga - KPZ, KTSN

Squash
Pertama -KTSN
Kedua - KBH
Ketiga - KKM, KTHO

Ragbi
Pertama -KPZ
Kedua - KTSN
Ketiga - KKM, KUO

Bola tampar pantai (lelaki)
Pertama -KRK
Kedua - KTHO
Ketiga - KKM, KBH

Bola tampar pantai (wanita)
Pertama - KTSN
Kedua - KRK
Ketiga - KTDI, KKM

Hoki (lelaki)
Pertama -KRK
Kedua - KTSN
Ketiga - KTHO, KIZ

Hoki (perempuan)
Pertama -KRK
Kedua - KKM
Ketiga - KTSN, KTHO

Bola baling (lelaki)
Pertama -KKM
Kedua - KTSN
Ketiga- KRK, KUO

Bola baling (perempuan)
Pertama -KPZ
Kedua - KTHO
Ketiga - KKM, KTSN

Bowling
Pertama -KAB
Kedua - KPZ
Ketiga - KTSN

Futsal (lelaki)
Pertama -KRK
Kedua - KPZ
Ketiga - KTHO, KTSN

Futsal (wanita)
Pertama - KUO
Kedua - KDO
Ketiga - KTHO, KTSN

Softball (lelaki)
Pertama -KAB
Kedua - KRK
Ketiga - KBH, KKM

Softball (perempuan)
Pertama -KRK
Kedua - KIY
Ketiga - KTSN

Pembarisan
Pertama -KTHO
Kedua - KTSN
Ketiga - KIY

Keseluruhan
Pertama -KTSN
Kedua - KAB
Ketiga - KRK

keputusan sukem 2010
Tu dia hero kita pada malam ini.

Fuh, letih gila taip. sakit2 pinggang aku. ahakz.
kepada KTSN, tahniah saya ucapkan, semoga mengekalkan prestasi anda sebagai pelajar yang cemerlang, dan sukan.
nie aku nak haaq mai kat KDO ni,
awatnya 1emas, 2perak je dapat? bukan ke kolej yang aku duduk ni asyik2 wat aktiviti je.
taichi la, esz la, larian tu dan ini.
barula aku tahu yang kolej aku ni kaya ngan SPKG dan merit je..
ceh.

sudah!





--------------------------------------------------
Ketiadaan aku, KDO tak mampu raih banyak emas. koya~
---------------------------------------------------




Sila Mengomen.