Kemaskan shortcut di desktop anda.

Aku akui aku memang hebat dalam menciplak game2 kat cc.
letak la password ke, block user ke, hide ke, aku tetap boleh copy.
tak caya tanya aim. *saje pomot blog kau.

*************************************************

So, ini salah satu software yang aku ciplak dari cc.


actually, software ni untuk menyusun shortcut2 yang ada kat desktop.
yela, ada sesetengah orang, pakai banyak software, pastu tak tau nak susun macamana.
macam bawah ni hah.


ada jugak, sesetengah orang, pakai rocket atau object dock untuk susun desktop diaorang.
nak bagi kemas.
tapi sory to say la. pakai rocket2 ni memang lembab time nak startup tu.


Tapi software yang aku nak citer ni lagi simple. pakai satu shortcut je, pastu korang pandai2 la susun.
just masukkan shortcut dalam folder je.
berminat? korang cuma perlu follow step ni.

PERTAMA.
korang download file dia kat sini. Download (mediafire). Download (4shared)

KEDUA


korang perlu extract apa yang korang download tu, pakai winrar, atau software lain yang boleh extract. tak da winrar? download.

KETIGA
dah extract, cut folder tu. pergi c://, pastu klik kat program files, paste.


Pastikan anda paste dekat program file ye. kang tak dapat run.

KEEMPAT
Ok, lepas korang dah paste, open folder tu, korang akan nampak 1 folder, "shortcut". ada tak?
then korang klik.
korang akan jumpa folder2 lain.


Ok, kat situ la korang nak paste shortcut2 korang. nak letak application, lagu, movie pon boleh.
nak letak tu ikut kretiviti korang.

KELIMA.
Korang create la "application" yang gambo katak tu jadi shortcut korang kat desktop.



*********************************************

Korang tengok la, dari bebanyak shortcut, tinggal satu je kat desktop korang.
kan lebih tersusun.

Sapa2 yang ada masalah, komen2 dan bagitahu la ye.

Review.



p/s: aku suka curik game kat cc, tapi tak main pon.


Sila Mengomen.