Oh follower, aku terharu dengan kamu.

Ini entry selingan. sebab aku memang dah nazar nak buat pasal ni.
lagipon dah banyak blogger2 lain buat, tak salah kalau aku buat jugak.
tanda aku menghargai semua kawan2 blogger aku.


Apa yang aku boleh cakap, hepy + suka + gembira. semua kata2 seerti tu aku keluarkan.
rasa macam sebulan lebih aku aktif kat bloging ni.
lepas aku jeles follower rumate aku, zulhilmi tu ramai gila follower dia. baru nak aktif. sekarang pon dia lebeh lagi dari aku kot.

******************************************************

Ok, hadiah untuk follower ke-200 aku, *macam universery tv3 pulak aku nak terjah2 dan promote blog beliau.
kalau korang klik kat gambar atas tu, korang akan nampak la, perempuan yang agak2 comel tu.
nama blog dia bidadari hijau. tak tahu la, mungkin dia suka pokok2 kot.


Nak cerita pasal entry2 yang dia ada, memang seronok nak baca.
korang pandai2 la terjah yer..
jangan ngorat dia sudah, takot bf dia pulak pukul korang.*untuk laki la, kalau pompuan pon nak aku tak leh nak cakap apa.

nah, awak nak sangat rose hijau, saya bagi.. =.='
terima kasih jadi follower saya yang ke200 yer.

*********************************************************


Tak lupa jugak untuk semua follower2 ku, korang tau tak aku sayang gila kat korang?
haha
KAHAMSAMIDA! *dalam english nya thank you la.


p/s : ada sapa2 nak aku nak aku buat jugak tak?




Sila Mengomen.