Tag dari Fatin

Entry selingan.
hari ni banyak betul entry selingan aku.
takpa, asal aku hepy.

*******************************************************

"fatin kau punya pasal aku buat"

Satu lagi tag dari fatin, sebelum ni ada dah, tag pasal wallpaper tu.
best jugak ditag ni kadang2. rasa kita ni dihargai.
maksudnya ada jugak la yang ingat kat aku.

So, nak wat ringkas2 je.
sory fatin, aku membahasa melayukan soalan tag kau.

1) Adakah kamu rasa kamu panas (hot)?
Entah la. tak kot. macam tak hot je.

2) upload gambar kegemaran.


3) Kenapa say suka gambar ni?
Entah, saje nak letak. p/s : ada orang cakap muka aku macam perempuan. betul ke? aku lelaki sejati woii!

4) kali terakhir makan pizza.
entah, aku tak ingat.

5) Lagu terakhir yang saya dengar.
Beast-mystery


6) Apa yang saya buat sekarang selain blogging?
korek idung tengah lepak2 tengok citer god of study episod 14.

7) Nama lain saya
Dr comot. nak panggil ape2pon boleh. sayang pon boleh.

8) 5 orang yang nak ditag.
Sape2 je 5 orang yang bertuah tu. sapa buat aku buat header. cantek ke tak jangan salahkan aku lah. =.='

Puas tak hati kau fatin?
fullstop.


p/s : cepat2 sebelum terlambat(:


Sila Mengomen.