Contest "Header For Rowena"

Entry selingan. Kalau taknak tengok. sila ke entry sebelum ini.
harap maklum.

*************************************************** 

Memandang aku yang sanagt bosan sekarang, mencari2 contest untuk aku masuk.
yela, sebelum ni tak pernah menang, bab photo tak menang. bab romantik tak menang.
haih, so ari ni jalan2 jumpa lagi contest.
Awak khai? saya cik lembu. cik lembu cakap nak tau lebih lanjut tentang pertandingan ni, tekan la sini

So, pertandingan buat header untuk cik rowena.
dari duduk membontot depan laptop.
baik aku buat header, kan3.

Ini lah header yang aku buat. jeng3.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Amacam? lawa ke tak?
memandangkan aku ni agak simple mimple orang nya, ini je yang mampu aku buat.

**********************************************

To Cik Rowena : Amacam cik rowena? saya pilih putih ni sebab saya tengok template cik rowena macam sesuai je warna putih.
tak gitu cik rowena?

Harap la menang. bosan dah asyik kalah je.
=.= 

p/s : siapa rasa nak aku buatkan header? aku bosan. tapi kena jadi teman istimewa dulu la. hehe


Sila Mengomen.